Uz projektne aktivnosti predviđene projektom, svaki mjesec održava se radni sastanak voditeljice projekta i zaposlenih žena vezano za tijek samog projekta. Razgovara se o suradnji korisnika projekta i zaposlenih žena, o potrebama krajnjih korisnika, o aktivnostima zaposlenih žena te u konačnici o uspješnosti provedbe projekta.
Također, svaki mjesec odrađena je i podjela paketa s osnovnim kućanskim i higijenskim potrepštinama za 132 krajnja korisnika. Naime, temeljem provedenog postupka javne nabave za nabavu kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština za krajnje korisnike u okviru projekta ZAŽELI I OSTVARI koji se provodi za ukupno 132 krajnja korisnika na području Općine Andrijaševci kao odabrani ponuditelj i isporučitelj navedene robe odabrana je tvrtka INSAKO d.o.o. iz Zagreba s kojim je sklopljen okvirni sporazum na 31 mjesec.
Nabava kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština za krajnje korisnike financirana je sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda plus, a u okviru projekta ZAŽELI I OSTVARI.