Kontakti

Vinkovačka ulica 6

32271 Rokovci

OIB: 47372067408

Tel./fax.: 032/225-400

E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Komunalno društvo

KOMUNALNO R A

Rekonstrukcija (dogradnja) dječjeg vrtića

ulica s radica

Sunčani krovovi

sun krov baner

Izgradnja dječjeg igrališta

izgradnja dj igr

Rekonstrukcija traktorskih putova u šumske ceste u većem šumskom kompleksu "BOK"

ulica s radica

Rekonstrukcija građevine (dogradnja) infrastrukturne namjene ul. S. Radića

ulica s radica

Rekonstrukcija i dogradnja zgrade „NK Frankopan“

nk frankopan projekt

STRATEGIJA RAZVOJA TURIZMA OPĆINE ANDRIJAŠEVCI 2017.-2022.

strategija razvoja turizma

UREĐENJE PJEŠAČKIH POVRŠINA NA GROBLJU U ROKOVCIMA

eu pjesacke povrsine

 

KLASA: 334-02/24-01/04                                                   

URBROJ: 2196-6-01-22-2

Andrijasevci, 17. listopad 2024. godine

Temeljem članka 8. Programa potpora u turizmu na području Općine Andrijašeci od 2024. godine do 2026. godine („Službeni vjesnik“ Vukovarsko-srijemske županije broj 22/24) i članka 44. Statuta Općine Andrijaševci („Službeni vjesnik“ Vukovarsko-srijemske županije broj 2/22), Općinski načelnik Općine Andrijaševci raspisuje:

Javni poziv

za podnošenje prijava za dodjelu potpora u turizmu

na području Općine Andrijaševci u 2024. godini

 

 

  1. PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet Javnog poziva je Poziv za podnošenje prijava za dodjelu potpora u turizmu na području Općine Andrijaševci u 2024. godini za slijedeće mjere:

  1. Ulaganje u nove smještajne i ugostiteljske kapacitete
  2. Izgradnja bazena, saune, jacuzzija
  3. Rekonstrukcija/izgradnja vanjskih igrališta ili sportskih terena
  4. Uređenje i opremanje kušaonica
  1. PRIHVATLJIVI KORISNICI I UVJETI

 

Prihvatljiv korisnik je fizička ili pravna osoba koja ima sjedište ili prebivalište na području općine Andrijaševci i koja provodi aktivnosti ulaganja u smještajne kapacitete i razvoj dodatnih sadržaja u turizmu na području Općine Andrijaševci, uz uvjet da je objekt u koji ulaže u cijelosti u njezinom vlasništvu ili da će imati u zakupu objekt u koji ulaže najmanje 10 godina od dana objave Javnog poziva.      

Korisnik potpora može biti:

  1. Subjekt gospodarstva sukladno Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva definirani kao mikro subjekti malog gospodarstva, a prema financijskim izvješćima za prethodnu godinu ostvaruju ukupni godišnji prihod u protuvrijednosti do 53.120,00 eura (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge),
  2. Obiteljska poljoprivredna gospodarstva,
  3. Fizičke osobe registrirane za turističku djelatnost (osim za mjeru Uređenje i opremanje kušaonica),
  4. Poduzetnik početnik koji će se registrirati nakon dodjele financijske potpore.

Potpore temeljem ovog Programa ne mogu se dodijeliti:

  1. Gospodarskim subjektima koji djeluju u sektorima koji su isključeni iz područja primjene Uredbe iz članka 2. ovoga Programa, i to:
    1. poduzetnicima koji djeluju u sektorima ribarstva i akvakulture, kako je obuhvaćeno Uredbom (EZ) br. 104/2000
    2. poduzetnicima koji djeluju u primarnoj proizvodnji poljoprivrednih proizvoda
    3. poduzetnicima koji djeluju u sektoru prerade i stavljanja na tržište poljoprivrednih proizvoda u sljedećim slučajevima:
      • ako je iznos potpore fiksno utvrđen na temelju cijene ili količine takvih proizvoda kupljenih od primarnih proizvođača odnosno koje na tržište stavljaju navedeni poduzetnici,
      • ako su potpore uvjetovane njihovim djelomičnim ili potpunim prenošenjem na primarne proizvođače
    4. djelatnostima usmjerenim izvozu u treće zemlje ili države članice, odnosno potpore koje su izravno povezane s izvezenim količinama, s uspostavom i funkcioniranjem distributivne mreže ili s drugim tekućim troškovima povezanim s izvoznom djelatnošću
    5. za potpore koje uvjetuju uporabu domaćih proizvoda umjesto uvezenih
    6. za kupovinu vozila za cestovni prijevoz tereta koji taj prijevoz odobravaju za najamninu ili naknadu
  2. Za ulaganja u sektorima
    1. poslovanja nekretninama (NKD 2007 OZNAKA 68),
    2. djelatnosti kockanja i klađenja (NKD 2007 oznaka 92),
    3. financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja (NKD 2007 oznake: 64, 65, 66),
  3. Gospodarskim subjektima koji su u postupku predstečaja, stečaja ili likvidacije sukladno odredbama Stečajnog zakona,
  4. Gospodarskim subjektima koji imaju dospjeli dug na ime javnih davanja
  5. Prijaviteljima koji imaju dospjeli dug prema općini Andrijaševci, Komunalnom društvuRokovci- Andrijaševci, Dječjem vrtiću „Bambi“ Rokovci Andrijaševci po bilo kojem osnovu (komunalna naknada, komunalni doprinos, grobna naknada, naknada za vrtić i druge propisane obveze).
  6. Prijaviteljima koji imaju blokiran bankovni račun,
  7. Prijaviteljima koji su za isti trošak ostvarili potporu ili sufinanciranje iz drugih izvora, odnosno dvostruko financiranje,
  8. Prijavitelj koji traži potporu za nelegalni objekt ili za izgradnju novog objekta za koji nije ishođen akt građenja.
  1. VISINA POTPORE

Maksimalni iznos potpore po pojedinom korisniku je 70% projekta, odnosno najviše do 5.312,08 eura ( bruto ), za Mjere iz ovog Programa u vremenskom periodu trajanja ovog Programa.

Svaki prijavitelj pojedinu Mjeru može koristiti najviše jednom u razdoblju od 2024.-2026. godine

Neprihvatljiv je trošak PDV-a poduzetnicima koji su u sustavu PDV-a.

Potpore male vrijednosti neće se odobravati za nabavu mobilnih telefona i informatičke opreme.

Visina potpore po mjerama je kako slijedi:

  1. Za mjeru Ulaganje u nove smještajne i ugostiteljske kapacitete najviši iznos potpore je 5.312,08 eura (bruto),
  2. Za mjeru Izgradnja bazena, saune, jacuzzija najviši iznos potpore je 656,04 eura (bruto),
  3. Za mjeru Rekonstrukcija/izgradnja vanjskih igrališta ili sportskih terena najviši iznos potpore je 2.656,04 eura (bruto),
  4. Za mjeru Uređenje i opremanje kušaonica najviši iznos potpore je 5.312,08 eura (bruto).
  1. PRIHVATLJIVI TROŠKOVI

Prihvatljivi troškovi po pojedinoj mjeri su:

  1. Za mjeru Ulaganje u nove smještajne i ugostiteljske kapacitete prihvatljivi troškovi su:

-   Radovi, usluge i roba za rekonstrukciju postojećeg turističkog i ugostiteljskog objekata,

-   Radovi, usluge i roba za izgradnju novog turističkog i ugostiteljskog objekta,

-   Radovi, usluge i roba za izgradnju novih ili rekostrukciju postojećih terasa, nadstrešnica, sjenica i sl. objekata,

-   Uređenje i opremanje interijera turističkog objekta (namještaj, bijela tehnika i sl.)

  1. Za mjeru Izgradnja bazena, saune, jacuzzija prihvatljivi troškovi su:
    • Nabava i ugradnja bazena, saune, jacuzzija
  1. Za mjeru Rekonstrukcija/izgradnja vanjskih igrališta ili sportskih terena prihvatljivi troškovi su:
    • Radovi i usluge na rekonstrukciji ili izgradnji novih igrališta ili sportskih terena,
    • Nabava opreme za opremanje igrališta ili sportskih terena
  1. Za mjeru Uređenje i opremanje kušaonica prihvatljivi troškovi su:
    • Radovi, usluge i roba za uređenje prostora kušaonice,
    • Radovi, usluge i roba za izgradnju novog objekta kušaonice
    • Uređenje i opremanje interijera kušaonice (namještaj, bijela tehnika i sl.)

Prihvatljivi troškovi su oni koji su nastali od 01. siječnja 2024. godine.

  1. POTREBNA DOKUMENTACIJA

Prijava na javni poziv mora sadržavati

  1. Zahtjev
  2. Obrazac priložene dokumentacije
  3. Rješenje o upisu u odgovarajući registar
  4. Financijsko izvješće Prijavitelja koji je upisan u Registar poreznih obveznika za zadnju poznatu godinu (ukoliko je primjenjivo)
  5. Potvrdu Porezne uprave da Prijavitelj nije upisan u Registar poreznih obveznika (ukoliko je primjenjivo)
  6. Dokaz o vlasništvu:
    1. Vlasnički list za objekt za koji se traži potpora ili
    2. Ugovor o zakupu za objekt za koji se traži potpora,
  7. Dokaz o legalnosti postojećeg objekta ili akt kojim se odobrava gradnja za novi objekt
  8. Izjava da nije blokiran bankovni račun niti je predmet ovrhe
  9. Izjava prijavitelja o nepostojanju dvostrukog financiranja istih troškova
  10. Izjava o korištenju de minimis potpora - primljenim državnim potporama male vrijednosti za tekuću i prethodne 2 godine do trenutka prijave na javni natječaj, u skladu s Uredbom EU 1407/2013
  11. Izjavu o privoli Općini Andrijaševci za prikupljanje, provjeru i obradu osobnih podataka
  12. Pravne osobe, obrti i OPG-i upisani u RPO potvrdu da nemaju duga po osnovi javnih davanja (Potvrda porezne uprave ne starija od 30 dana)
  13. Potvrda Općine Andrijaševci, Komunalnog društvaRokovci- Andrijaševci, Dječjeg vrtića „Bambi“ Rokovci Andrijaševci da nema dugovanja po bilo kojem osnovu (komunalna naknada, komunalni doprinos, grobna naknada, naknada za vrtić i druge propisane obveze).
  14. Preslika bankovnog računa,
  15. Ponude za radove, usluge, robu i opremu za koju se traži potpora
  16. Slike postojećeg stanja smještaja (ukoliko je primjenjivo)
  17. Suglasnost Korisnika o provjeri predmeta Javnog poziva
  18. Ostala dokumentacija definirana Javnim pozivom ili na zahtjev Općine.

Propisani obrasci i Zahtjev za potporu u turizmu podnosi se na obrascima koji se mogu podići u Općini Andrijaševci ili na službenoj web stranici www.andrijasevci.hr.

  1. POSTUPAK PODNOŠENJA PRIJAVE

Prijava na javni poziv dostavlja se u zatvorenoj omotnici na adresu:

OPĆINA ANDRIJAŠEVCI

Vinkovačka ulica 6

32 271 ROKOVCI

S naznakom: „Ne otvaraj- Javni poziv

za podnošenje prijava za dodjelu potpora u turizmu

na području Općine Andrijaševci u 2024. godini“

 

  1. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA

Prijave na javni poziv zaprimaju se do 30. studenog 2024. godine.

  1. POSTUPAK RJEŠAVANJA PRIJAVA

Pristigle Zahtjeve po ovom Programu ocjenjuje Povjerenstvo za ocjenu Zahtjeva (u daljnjem tekstu Povjerenstvo). Povjerenstvo se sastoji od 3 osobe, a imenuje ga Općinski načelnik. Svaki član ima zamjenika. Povjerenstvo svake prve srijede u mjesecu, otvara pristigle Zahtjeva na Javni poziv za prethodni mjesec, prema redoslijedu zaprimanja. 

Po zaprimanju zahtjeva i dokumentacije iz točke 5. ovog Javnog poziva, Povjerenstvo će obaviti administrativnu provjeru podnesenog zahtjeva i traženih dokaza, odnosno provjerit će je li dokumentacija potpuna. Zahtjevi koji su nepotpuni, Povjerenstvo će odbiti i neće ih dalje razmatrati.

Nakon administrativne provjere, Povjerenstvo će provjeriti zadovoljava li Podnositelj formalne uvjete iz natječaja. Ukoliko u postupku obrade zahtjeva Povjerenstvo ocijeni Zahtjev podnositelja neosnovanim ili neprihvatljivim, odnosno ukoliko je korisnik neprihvatljiv predložit će Općinskom načelniku da svojom odlukom odbije predmetni zahtjev.

Zahtjeve koji zadovoljavaju formalne uvjete Povjerenstvo će dalje ocijeniti prema kriterijima ovog Programa.

Red. Br.

Kriterij

bodovi

1.

Broj novoregistriranih kreveta

 
 

do 2 kreveta

5

od 3 do 5 kreveta

10

od 6 do 10 kreveta

15

preko 10 kreveta

20

MAKSIMALNI BROJ  BODOVA PO KRITERIJU

20

2.

Lokacija smještajnih kapaciteta

 
 

objekt se nalazi u naselju

3

objekt se nalazi izvan naselja i izvan zone 200 metara od Bosuta (200 m od katastarske čestice Bosuta)

5

objekt se nalazi u zoni do 200 m udaljenoj od katastarske čestice Bosuta

10

MAKSIMALNI BROJ  BODOVA PO KRITERIJU

10

3.

Udio vlastitih sredstava u odnosu na tražena sredstva po Zahtjevu

 
 

Udio vlastitih sredstva do 50%

2

Udio sredstava veći od 50%

5

MAKSIMALNI BROJ  BODOVA PO KRITERIJU

5

4.

Planirani datum stavljanja u funkciju objekta, opreme za koju se traži potpora

 
 

do 12 mjeseci od datuma potpisa Ugovora obiju strana

3

do 9 mjeseci od datuma potpisa Ugovora obiju strana

5

do 6 mjeseci od datuma potpisa Ugovora obiju strana

10

MAKSIMALNI BROJ  BODOVA PO KRITERIJU

10

5.

Ocjena Programa projekta

 
 

Zadovoljavajući

15

Dobar

35

Odličan

55

MAKSIMALNI BROJ  BODOVA PO KRITERIJU

65

6.

Posluga hrane

 

 

Prostor za poslugu jela većim od 10 osoba

5

Jelovnik izrađen po uzoru na tradicionalnu slavonsku kuhinju

2

Konfekcioniranje proizvoda proizvedenih na domaćinstvu

3

( paketi za prodaju gostima )

Usluge degustacije tipičnih proizvoda proizvedenih na domaćinstvu

5

( upoznavanje sa kvalitativnim aspektima tipičnih proizvoda)

Direktna prodaja svježih proizvoda na domaćinstvu

5

MAKSIMALNI BROJ BODOVA PO KRITERIJU

20

MAKSIMALNI BROJ BODOVA PO ZAHTJEVU

120

Nakon ocjene svakog pojedinačnog Zahtjeva, Povjerenstvo će napraviti Prijedlog dodjele potpora u turizmu i dostaviti ga Općinskom načelniku.

Na temelju Prijedloga Povjerenstva, Općinski načelnik donijet će Odluku o dodjeli potpora u turizmu.

Nakon donošenja Odluke o dodjeli potpora u turizmu, Općinski načelnik će sa svakim Korisnikom zaključiti Ugovor o dodjeli potpore u turizmu. Ugovorom o dodjeli potpore u turizmu između Općine i Korisnika reguliraju se međusobna prava i obveze, te sve potrebne radnje koje je Korisnik dužan izvršiti radi isplate financijskih sredstava iz ovog Programa.

  1. OBVEZE KORISNIKA PROGRAMA

Pri potpisivanju Ugovora o dodjeli potpore u turizmu, Korisnik je dužan Općini dostaviti ovjerenu bjanko zadužnicu u iznosu ne manjem od iznosa navedenog Ugovora. Ukoliko ne dostavi zadužnicu, smatrat će se da je odustao od Zahtjeva, a navedeni Ugovor smatrat će se nevažećim.

Ukoliko se Korisnik ne pridržava preuzetih obveza iz Ugovora ili na bilo koji način prekrši odredbe ovog Programa, Općina će pokrenuti naplatu bjanko zadužnice.

Neiskorištena bjanko zadužnica dostavljena kao instrument osiguranja vraća se po proteku 5 godina od dana od kada je Korisnik s Općinom Andrijaševci zaključio Ugovor o dodjeli potpore u turizmu i pod uvjetom urednog ispunjenja svih obveza iz Ugovora i ovog Programa.

Bjanko zadužnica će se vratiti i u slučaju kada Korisnik vrati iznos potpore koji je primio od  Općine Andrijaševci. U tom slučaju će Općina Andrijaševci izdati Korisniku potvrdu kojom se potvrđuje da je Korisnik u cijelosti vratio iznos.

Ukoliko Korisnik programa krši odredbe Ugovora o dodjeli potpore u turizmu, ima obvezu izvršiti povrat dodijeljene potpore u cjelokupnom iznosu Općini Andrijaševci. Ukoliko Korisnik ne vrati dodijeljena sredstva, Općina će pokrenuti naplatu Bjanko zadužnice. 

Korisnik potpore ne smije imati blokiran bankovni račun tijekom postupka podnošenja Zahtjeva. Ukoliko se dogodi ovrha novčanih sredstava nakon podnošenja Zahtjeva, Korisnik je dužan odmah obavijestiti Općinu Andrijaševci o istima, a pogotovo prije isplate novčanih sredstava Korisniku. Novčana sredstva ne mogu se prenijeti Korisniku ukoliko je u blokadi njegov bankovni račun.

Ukoliko se nakon potpisa Ugovora, a prije prijenosa novčanih sredstava utvrdi da je bankovni račun Korisnika u blokadi, Ugovor dodjeli potpore u turizmu će se raskinuti.

Ukoliko odabrani Korisnik ne potpiše Ugovor dodjeli potpore u roku 30 dana od dana dostave istoga od strane Općine, te ukoliko ne dostavi bjanko zadužnicu, smatrat će se da je isti odustao od Zahtjeva za potporu u turizmu.

Korisnik potpore dužan je dostaviti slijedeća izvješća:

Korisnik potpore dužan je dostaviti Završno izvješće o utrošenim sredstvima i realizaciji projekta u Općinu Andrijaševci u roku 1 godine dana od dana potpisa ugovora. Uz izvješće se dostavljaju dokazi poput računa/ugovora i plaćanju istih za izvršene radove, usluge isporučeni materijal ili nabavljenu opremu, slike, te ostali dokazi koji se traže po pojedinoj mjeri ili Ugovoru o dodjeli potpore u turizmu.

Korisnik može odustati od potpore u turizmu u bilo kojem trenutku te o tome mora obavijestiti Općinu. Obavijest dostavlja Općini kao preporučenu pošiljku s povratnicom ili istu predaje neposredno, u pisanom obliku Povjerenstvu.

Poduzetnik početnik koji će se registrirati nakon dodjele financijske potpore, dužan je u roku 12 mjeseci od potpisa Ugovora registrirati se za djelatnost za koju je dobio potporu. Dokaz o registraciji dostavlja se uz Završno izvješće.

Uz gore navedene obveze, ovisno o mjeri za koju je Korisnik dobio potporu u turizmu, Korisnik ima slijedeće obveze:

  1. Za mjeru „Ulaganje u nove smještajne i ugostiteljske kapacitete“

-   Korisnik je dužan uz završno izvješće dostaviti i dokaze o registraciji novih smještajnih kapaciteta

-   Korisnik je dužan uz završno izvješće dostaviti i dokaze o registraciji turističke djelatnosti (ukoliko je primjenjivo)

-   Korisnik je dužan zadržati djelatnost i registraciju smještajnih kapaciteta 5 godine od dana potpisa ugovor o sufinanciranju

-   Korisnik je dužan započeti s obavljanjem usluga za koje je dobio potporu u roku godine dana od dana potpisa ugovora (dostaviti dokaze koji potvrđuju navedeno, primjer: dokazi o oglašavanju u medijima, ugovori s agencijama i sl.)

-   U periodu od tri godine od dana potpisa Ugovora o dodjeli bespovratne potpore, Korisnik je dužan ostvariti prihode od djelatnosti za koju je dobio potporu najmanje u visini dodijeljene potpore

 

  1. Za mjeru „Izgradnja bazena, saune, jacuzzija“

-   Korisnik je dužan uz završno izvješće dostaviti i dokaze o registraciji novih smještajnih kapaciteta (ukoliko je primjenjivo)

-   Korisnik je dužan uz završno izvješće dostaviti i dokaze o registraciji turističke djelatnosti (ukoliko je primjenjivo)

-   Korisnik je dužan zadržati djelatnost i registraciju smještajnih kapaciteta 5 godine od dana potpisa ugovor o sufinanciranju

-   Korisnik je dužan staviti u funkciju bazene, jacuzzije, saune za koje je dobio potporu u roku godine dana od dana potpisa ugovora (dostaviti dokaze koji potvrđuju navedeno, primjer: dokazi o oglašavanju u medijima, ugovori s agencijama, ispostavljeni računi i sl.)

-   U periodu od tri godine od dana potpisa Ugovora o dodjeli bespovratne potpore, Korisnik je dužan ostvariti prihode od djelatnosti za koju je dobio potporu najmanje u visini dodijeljene potpore

 

  1. Rekonstrukcija/izgradnja vanjskih igrališta ili sportskih terena

-   Korisnik je dužan uz završno izvješće dostaviti i dokaze o registraciji novih smještajnih kapaciteta (ukoliko je primjenjivo),

-   Korisnik je dužan uz završno izvješće dostaviti i dokaze o registraciji turističke djelatnosti (ukoliko je primjenjivo),

-   Korisnik je dužan zadržati djelatnost i registraciju smještajnih kapaciteta 5 godine od dana potpisa ugovor o sufinanciranju,

-   Korisnik je dužan staviti u funkciju vanjska igrališta ili sportske terene za koje je dobio potporu u roku godine dana od dana potpisa ugovora (dostaviti dokaze koji potvrđuju navedeno, primjer: dokazi o oglašavanju u medijima, ugovori s agencijama, ispostavljeni računi i sl.),

-   U periodu od tri godine od dana potpisa Ugovora o dodjeli bespovratne potpore, Korisnik je dužan ostvariti prihode od djelatnosti za koju je dobio potporu najmanje u visini dodijeljene potpore. 

  1. Uređenje i opremanje kušaonica
    • Korisnik je dužan uz završno izvješće dostaviti i dokaze o registraciji novih smještajnih kapaciteta (ukoliko je primjenjivo)
    • Korisnik je dužan uz završno izvješće dostaviti i dokaze o registraciji djelatnosti u nadležnim tijelima (ukoliko je primjenjivo)
    • Korisnik je dužan zadržati djelatnost i registraciju smještajnih kapaciteta 5 godine od dana potpisa ugovor o sufinanciranju
    • Korisnik je dužan staviti u funkciju kušaonicu za koju je dobio potporu u roku godine dana od dana potpisa ugovora (dostaviti dokaze koji potvrđuju navedeno, primjer: dokazi o oglašavanju u medijima, ugovori s agencijama, ispostavljeni računi i sl.)
    • U periodu od tri godine od dana potpisa Ugovora o dodjeli bespovratne potpore, Korisnik je dužan ostvariti prihode od djelatnosti za koju je dobio potporu najmanje u visini dodijeljene potpore
  1. SREDSTVA OSIGURANA U PRORAČUNU

Za ovaj Javni poziv u Proračunu Općine Andrijaševci za 2024. godinu osigurano je 26.560,42 eura.

  1. OBJAVA JAVNOG POZIVA

Javni poziv objavit će se na mrežnoj stranici Općine Andrijaševci www.andrijasevci.hr i na oglasnoj ploči Općine Andrijaševci.

Općinski načelnik

Ante Rajković

Disclaimer

Službene internet stranice Općine Andrijaševci.

Autorska prava polaže Općina Andrijaševci.

Radno vrijeme; Pon.-Pet., 07.00 - 15.00