Kontakti
Vinkovačka ulica 6
32271 Rokovci
OIB: 47372067408
Tel./fax.: 032/225-400
E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Proračun
Pristup informacijama
Stanje u teretani
Trenutni broj korisnika u teretani: 0
Trenutni broj korisnika u sauni: 0
Kalendar rezervacija pogledajte ovdje.
Vanjske poveznice
Projekt: „BUDI AKTIVNA“
Projekt je u potpunosti financiran iz sredstava Europske unije, Europski socijalni fond
Obrasci
-> Obrazac predstavka, pritužba, prijedlog
-> Obrazac prijava obveznika kom.naknade
-> Zahtjev za promjenu podataka kom.nakn.
-> Zahtjev za jednokr.novčanu pomoć za novorođeno dijete
-> Zahtjev za dodjelu stipendije
-> Obrazac za prijavu nepropisno odbačenog otpada
Otpad
Kategorije
Obavijest
- Detalji
Pozivaju se mlade osobe s područja općine Andrijaševci u dobi od 15 do 29 godina – odnosno osobe koje ne rade, nisu u sustavu redovitog obrazovanja niti u sustavu obrazovanja odraslih i pri tome nisu registrirani u evidenciji nezaposlenih osoba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje da se prijave u prostorije Općine Andrijaševci, Vinkovačka 6, 32271 Rokovci ili na tel. 225-400 ukoliko su zainteresirane u sudjelovanju projekta:
„Pronađi me!“- provedba aktivnosti dosega i obrazovanja neaktivnih mladih osoba u NEET statusu
Sažetak: Poziv „Pronađi me!“ – provedba aktivnosti dosega i obrazovanja neaktivnih mladih osoba u NEET statusu ima za cilj provedbu aktivnosti dosega i obrazovanja neaktivnih NEET osoba (mladih u dobi 15-29 godina koji ne rade, nisu u sustavu redovitog obrazovanja niti u sustavu obrazovanja odraslih i pri tome nisu registrirani u evidenciji nezaposlenih osoba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje), a kako bi im se omogućio pristup tržištu rada te ih se osnažilo za aktivno sudjelovanje na tržištu rada.
Aktivnostima u okviru ovog Poziva, prvi puta se financiraju takve aktivnosti za mlade neaktivne NEET osobe, kako bi se kroz obuhvatniji pristup olakšao njihov ulazak na tržište rada te potaklo njihovo uključivanje u postojeće mjere koje se nude za mlade ili daljnje obrazovanje i osposobljavanje.
Molimo mlade osobe s područja općine koje ispunjavaju gore navedene uvjete, a zainteresirane su za sudjelovanje u projektu da svoje prijave putem telefona 225-400 ili osobnim dolaskom u prostorije Općine Andrijaševci dostave najkasnije do 28.07.2020. do 09:00 sati.
JAVNI POZIV za prijem u javni rad u Općini Andrijaševci po programu Radovi na unaprjeđenju kontinentalog riječnog turizma u OA
- Detalji
JAVNI POZIV za prijem u javni rad u Općini Andrijaševci po programu Radovi na unaprjeđenju kontinentalog riječnog turizma u Općini Andrijaševci
- Broj traženih radnika/ca: 5 osoba
- Vrsta zaposlenja: na određeno; novootvoreni poslovi
- Trajanje javnog rada: 6 mjeseci
- Radno vrijeme: puno radno vrijeme
Opis poslova: poslovi javnog rada na unaprjeđenju kontinentalnog riječnog turizma u Općini Andrijaševci po Programu javnog rada Općine Andrijaševci (radovi na izgradnji pristaništa (mola); radovi na uređenju obale rijeke Bosut, dostava obavijesti i informativnih letaka, dostava paketa Crvenog križa socijalno ugroženim mještanima; pomoć starijim osobama pri čišćenju snijega).
Nove odluke Stožera civilne zaštite RH
- Detalji
Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske danas je donio Odluku o uvođenju nužne epidemiološke mjere za Vukovarsko-srijemsku županiju. Odlukom se uvodi ograničavanje održavanja svadbenih svečanosti na uži krug obitelji do 04.08.2020.
Priznanje za Općinu Andrijaševci
- Detalji
Institut za javne financije proveo je u razdoblju od studenog 2019. godine do travnja 2020. godine istraživanje proračunske transparentnosti (otvorenost proračuna) općina, gradova i županija u RH, a Općina Andrijaševci za transparentnost je dobila ocjenu 5.
Uspoređujući se sa jedinicama iz Vukovarsko-srijemske županije, Općina Andrijaševci dobila je ocjenu 5, već četvrtu godinu za redom i ostvarila maksimalan broj bodova.
Istraživanje se baziralo na objavama dokumenata na vlastitim web stranicama i to sljedećih dokumenata:
1. godišnje izvršenje proračuna za 2018.,
2. polugodišnje izvršenje proračuna za 2019.,
3. prijedlog proračuna za 2020.,
4. izglasani proračun za 2020.,
5. proračun za građane za 2020.
Od navedenih dokumenata Općina Andrijaševci je objavila sve gore navedene dokumente te pritom dobila ocjenu 5. za transparentnost.
Detaljnije o svemu možete pročitati na stranicama Instituta za javne financije, poveznica: www.ijf.hr/transparentnost
Nove odluke Stožera civilne zaštite RH
- Detalji
Zbog kontinuiranog rasta broja zaraženih posljednjih nekoliko tjedana, na snagu je u ponedjeljak stupila mjera obaveznog nošenja maski. Obavezno nošenje maske dodano je za trgovačka društva i institucije koje rade sa strankama i stranke također ih moraju nositi, kao i zaposlenici u tvrtkama i uslužnim djelatnostima koji imaju bliski kontakt s klijentima, kao što su frizeri, pedikeri, poštanski uredi, i slično...
Obavijest o udžbenicima, radnim bilježnicama i ostalom školskom priboru za šk.god. 2020./2021
- Detalji
Poštovani roditelji,
Odlukom Ministarstva znanosti i obrazovanja svi učenici osnovnih škola u Republici Hrvatskoj dobiti će udžbenike za novu šk. god. 2020./2021. što znači da ih roditelji ne trebaju kupovati.
Isto tako Općina Andrijaševci će za svakog učenika besplatno nabaviti radne bilježnice i drugi obrazovni materijal za školsku godinu 2020./2021. (vidjeti priloženu datoteku) kao i uobičajeni broj bilježnica koje će učenike čekati na školskim klupama početkom školske godine.
Popis radnih bilježnica drugi obrazovni materijal za školsku godinu 2020./2021. se nalazi u prilogu obavijesti.
Za sva pitanja, stojimo Vam na raspolaganju.
Nove odluke Stožera civilne zaštite RH
- Detalji
Od 13. srpnja uvodi se obveza nužnog korištenja maski za lice ili medicinskih maski, a više detalja dostupno je u prilogu ove obavijesti.
Nove odluke Stožera civilne zaštite RH
- Detalji
Sukladno trenutnoj epidemiološkoj situaciji Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske danas je donio Odluku o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od sto sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19.
Navedenom Odlukom se uvode nužne mjere koje moraju ispuniti organizatori svih okupljanja s više od sto osoba. Organizatori koji na okupljanju očekuju više od sto sudionika obvezni su Županijskom centru 112 dostaviti obavijest o održavanju okupljanja najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja. Organizatori koji su okupljanje prijavili sukladno Zakonu o javnom okupljanju nisu dužni dostavljati ovu obavijest. Također, svi organizatori okupljanja s više od sto sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika, kako bi se u slučaju da se ustanovi da je netko od sudionika bio zaražen virusom SARS – CoV-2, što efikasnije moglo spriječiti širenje bolesti. Kontrolu provođenja Odluke, kao i pridržavanja preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, provodit će timovi sastavljeni od inspektora civilne zaštite i policijskih službenika.